ScrollFx 10

ScrollFx 9

Saturday, October 14, 2006

fransa'ya ne yapalım ?

fransa sınırları içerisinde sözde Ermenilere soykırımını kabul etmeyen kişilere hapis ve para cezası uygulanmasını sağlayan yasa önceki gün fransa meclisinde kabul edildi. Aklı başında herkesin onaylamadığı bu durum karşısında vatandaş olarak biraz beyin jimnastiği yapıp nelerin etkili olabileceğini tartışmamız ve yürürlüğe geçirmemiz gerekmektedir. Örneğin ilk olarak aklıma gelenleri aşağıda sıraladım.
  • fransa sözcüğünün ilk harfini küçük yazalım ( ben zaten uygulamaya başladım)
  • Ülkeye ithali yasaklanmadan olabildiğince fransız ürünlerini kullanmamaya çalışalım ( her türlü tüketim maddelerini kullanmayacağım. Hatta çok sevmeme rağmen reçelini de almayacağım. Ancak aracım fransız olduğundan bir sonraki yenilemede fransız olanı almayacağım).
  • Yurdışı tatilinde fransa'yı tercih etmeyelim.( çok da gerekli bir yer değil ).
  • fransayı TÜRKİYE olarak tüm uluslararası mahkemelere ( ilgili olanlara) dava açalım (böylece diğer ülkelere de ders olur).

1 comment:

uzaklar said...

Onerilerine katiliyorum Atilla, ancak su Fransiz arabani satabilirsin mesela bir Fransiz'a. Mesela ulkemize gelen Fransizlar'a cok iyi davranip ve de ellerine bir brosur vererek onlara ulkelerinin yaptiginin utancini yuzlerine vurabiliriz.
Ben sayfama henuz yeni birsey koyamadim, hani su kokleri Osmanli'ya dayandigi soylenen Meluncanlar'in yasadigi kasabaya gittikten sonra koyacagim.

501 Darts

Phozi Snapshot