ScrollFx 10

ScrollFx 9

Monday, February 26, 2007

BOSS Turizm ile Seyehat Edersen....

Hafta sonu anne ve babamı görmek için İzmir'e ablama ziyarete gittim. Otobüs olarak da sevgili yeğenim İsmail Serdar 'ın önerisi ile Boss Turizm 'i seçtim. Kendisi bu konularda "mükemmel" bir deneyime sahiptir...!!! AMA sen misin seçen . Bakın neler geldi başıma:
1. Aracımız Kasımpaşa'dan çıkar çıkmaz bozuldu.
2.İnterneti, sistem bozuk olduğu için kullanamadım.
3.TV açılmadı.
4.Şahit olduğum bir olayda da, söz verilmesine rağmen bayan erkek yanına oturtuldu.
5. Başta servis şoförleri olmak üzere otobüs sürücüleri normalin üzerinde sürüş gerçekleştiriyorlar.

Peki bitti mi ? Tabi ki hayır....Bu sefer de İzmir'den dönerken servis problemi yaşadım. Bir süre servis gelmedi. Doğal olarak geciktim ve salt bu nedenle otobüsün kalkması gecikti. Ve beni telefon ile arayıp nerede olduğumu sordular. Sinirlenip kısaca durumu anlattım. Ayrıca dönüş yolunda aracımızdaki internet gene çalışmıyordu.

BOSS Turizm 'i ilk defa kullandım ve pişman oldum. Bir daha tercih edermiyim ? ÇOK ZOR.

1 comment:

uzaklar said...

Bu ne bicim BOSS'luk Atilla, ben de sasirdim. Bkiyorum Turkiye Amerika'nin da onune gecmis haberim yok. Biz daha calistigimiz mall'da free internete kavisamazken sizler orada otobuslerde internetten yararlaniyorsunuz ne guzel. Kiskandim simdi bak... Bu firmanin sitesine yaz sikayetlerini ayrica. Bir de bizim Turkce'nin argosunda BOSS'un anlami farkli biliyorsun...
Hoscakal
Haaa unutmadan sayfaya semazen gosterisi ve dun gittigimiz Huntsville Uzay ve Roket Merkezi geliyor.

501 Darts

Phozi Snapshot