ScrollFx 10

ScrollFx 9

Sunday, May 27, 2007

İMKB Mayıs Son Hafta Ne olur ?

Bu haftaki yorum Sn. YUSUF KILIÇ 'ın isteği üzerine özel olarak yapılmıştır. Kendisi 68 kuşağının yetiştirdiği büyük borsacı ve spekülatörlerden biri olarak kabul edilmektedir. Kendisine her zaman ihtiyacımız vardır.

İMKB son hafta düşük işlem hacmiyle sıkışık bir seyir izledi. Bu hafta da sıkışıklığın devam edeceğini ama yönün aşağıya doğru olacağını tahmin ediyorum. Bundan 2-3 ay önce yaptığım önerilerden İhlas Holding çok iyi kazandırdı, Sasa istenen ivmeyi yakalayamadı, Aksu ise ( benim de içinde bulunduğum hisse) belli aralıklarda kazanç fırsatı yaratmıştır.

İMKB bugün bulunduğu seviyelerden yukarı yönlü hareketi bir türlü gerçekleştirememektedir. Bunun ardında yatan en büyük etken global olarak piyasalarda oluşan iyimser havanın gerçekte olumlu olmasından ziyade, yönlendirmenin etkisiyle oluşturulan " sahte cennetin " piyasalara kabul ettirilmesindendir.

2 comments:

uzaklar said...

bosver imkb'yi senden ne haber Atilla sesin solugun cikmiyor bir suredir
Zafer

uzaklar said...

Yogun geciyor bir suredir ancak seninle haberlesemedik. Sana birkac kez yazdim ama ses gelmedi senden. Gordugun gibi Nuh'un gemisiyle ilgili muze benim eyaletteymis orayi gezdim ve yazdim
hoscakal
Not: Onumuzdeki surece hep birlikte tanik olacagiz ve Turkiye'deki catismanin laiklik-seriat catismasi olmadigini goreceksin, sorun baska bu kisim sadece bir ortu Atilla

501 Darts

Phozi Snapshot