ScrollFx 10

ScrollFx 9

Monday, November 13, 2006

Smile ADSL Böyle Olmalı

11 kasım 2006 gecesi yaşadığım modem kurulumu da beni tam anlamıyla çileden çıkarttı. Toplam 5 Smile Adsl müşteri hizmetleri elemanları ile telefonda 2-3 saat konuştum ve sonuç elde edemedim. 12 kasım 2006 pazar sabahı da sorun devam etti ve konuştuğum ilk kişiye üyeliğimi iptal ettireceğimi söyledim. Kabul ettiler. Fakat aradan 1 saat geçmeden telefon ile aradılar. Özür dilediler, 1 ay ücretsiz adsl vereceklerini, en önemlisi sorunumu aynı gün çözeceklerini ve teknik servisi göndereceklerini belirttiler. Gerçekten aradan 1 saat geçmeden Sn. Umut Altay bey geldi ve uzun uğraşlardan sonra sistemi kurdu. Kendisine teşekkür ediyorum. Smile Adsl nin de bundan böyle sorunu olan tüm kişilere işin bu noktaya gelmesinden önce çözüme kavuşturmalarını diliyorum.

3 comments:

uzaklar said...

iste hizmet boyle olmali

uzaklar said...

elvis'in evinden bir turlu cikamadik, az kaldi ama yakinda degisir sayfa
bu arada yolladigin email ekleri guzeldi, hemsehrin seckin'e de forward ettim

uzaklar said...

sen de epeydir girmemissin siteye anlasilan ben yeni ekleme yaptim baktin mi

501 Darts

Phozi Snapshot