ScrollFx 10

ScrollFx 9

Saturday, November 11, 2006

SMILE ADSL Hizmet mi " Hezimet " mi ?


Doğan grubunun sunmuş olduğu ve televizyonlarda da reklamlarla desteklediği ve bana göre kullanıcılar için de avantajlar içeren ADSL yi kendi evimize bağlatmaya karar verdik. Ve bu işlemi 1 kasım 2006 akşamı telefon ile yaptık. Aynı gün 59 YTL aktivasyon ücreti benden alındı ve 6 kasım 2006 dan itibaren bizi arayacaklarını belirttiler. Ancak gelen olmadı. Telefon ile aradım ve en geç 10 kasım 2006 da ADSL nin bağlanacağı belirtildi. Gelen giden olmadı gene. Artık çeklimez bir durum aldı. Bugün (11 Kasım 2006) tekrar aradım ve Pazartesi (13 Kasım 2006) kurulum yetkililerinin bizi arayacağını belirtti. İşte ülkemizde yaşayan bizlerin kaderi. Yapılan işin kendisi güzel ama hizmet ise o denli kötü. DOL ( Doğan on line) yetkililerinden birileri bu değerlendirmemi umarım okur ve hizmetlerini daha bu işe başlamadan önce nasıl sunacaklarını belirlemiş olmamalarının bizlere nasıl zarar verdiğini görürler.

4 comments:

uzaklar said...

hakkaten uzak kaldik bir sure sayfadan. ben de yeni birsey koyamadim bu ara. bir yerlere de gidemedik senin hemseri Seckin'le.
ama yakinda baslarim yeni seyler koymaya. yolladigin emailleri aliyor zevkle okuyor bakiyorum
simdilik hoscakal

uzaklar said...

iste atilla bizim ulkemiz maalesef belirttigin gibi. hizmette kusur ve sinir var gordugun gibi

atilla akkülah said...

sevgili arkadaşım,

sen birşeyler koyuyorsundur zaten.....ama yeniden koyarsan.....daha iyi olur.

atilla akkülah said...

hocam,
siteye de özetini koydum zaten. asıl facia cumartesi yaşandı. pazargünü FIRÇA günüydü. Hemen etkisini gösterdi.

501 Darts

Phozi Snapshot