ScrollFx 10

ScrollFx 9

Thursday, September 21, 2006

İMKB

İMKB'nin bu ayın geri kalanında yatay ama negatif ağırlıklı bir yön izleyeceği kanısındayım. Hissesi olanlar veya hisse almak isteyenler günlük veya kısa vadeli olarak alım satım yapabilirler. Kısa vadede favori hisselerim Sasa ve İhlas Holding. Endeksin bu seviyeleri ( 38000 ) koruduğuna aldanmayalım, her an satış gelme opsiyonunu da aklımızın bir köşesinden kesinlikle çıkarmayalım. NEDEN mi ? Dünyada özellikle 2007 de global büyüme yavaşlayacak, dünya ticareti bundan olumsuz etkilenecek ve şirketlerin performansları negatif etkilenecek. Ayrıca ABD Dow Jones endeksi son 5-6 yılın üst sınırını ( 11700 civarı) tekrar test ediyor, hızlı bir gevşeme olabilir. Öte yandan Ortadoğuya dönük stres ise azalmadan devam edecek. Türkiye'de ise 1-2 ay içerisinde kendimizi Kıbrıs ve limanların açılması ile ilgili AB 'yle sürtüşmenin yaşandığı bir ortamda bulacağız.

2 comments:

uzaklar said...

Hah soyle yav borsa yorumlarin da gelmeye basladi. Ben mevzudan uzak kalmistim. Su an beklemedeyim, uygun zamanda onerdigin kagitlara bakacagim bir de benim icin Tofas fabrikayi bir analiz edebilir misin. Siteye meter nasil yapliyor onu bilmiyorum ama bakacagim seni haberdar ederim.

uzaklar said...

Canin sagolsun, biberin lafi mi olur. Gelince zaten soyle guzel bir kozde biber keyfi yapariz ne dersin...
Bu arada sayfaya birsey koymaz oldun bu ara
Zafer

501 Darts

Phozi Snapshot