ScrollFx 10

ScrollFx 9

Tuesday, September 19, 2006

Temel'in Karısı


Temelin karısı köyündeki doktorla işi pişirmiş. Bu durum herkesin
diline düşmüş ama kimse Temel'e söyleyemiyor.
Herkes nasil anlatacağız bu işi derken Dursun atlamış;
- Merak etmeyin uşaklar ben söylerum.
Akşam olmuş Temel kahveye gelmiş,
Dursun şöyle bi gerinip koşeden yüksek sesle Temele doğru bağırarak;
-Ha Temel uşağum, senin Fadime ne zaman profosor olayir da?
-Ula Tursun şaşirdin mu, benim kari daha okumayi bile sokemedu
profosor olmak nerden ciktu..
-Ne pileyumm köyde herkes Fadime yuksek lisansini yapti, doktora
veriyor diyorda ondan sormuşumdur..

2 comments:

uzaklar said...

Fikralar guzel oluyor devam et. Ancak sayfana hic kendi fotografini koymadin Atilla. Onu da yap soyle yakisiklisindan olsun. IMKB'de su an kagidim yok. Dedigin gibi ben de ozellikle cumhurbaskanligi secimine kadar olan sureci parlak gormuyorum. Tofas vardi sattim bir ay kadar once. Bakalim bir tarihlerde dip yaparsa ya da oralarda alirim yine.
Hoscakal

uzaklar said...

Bizim Ahmet'i de haberdar edelim sayfalarimiza baksin kendisi de yapsin. Atilla Turkiye'ye donersem is imkanlarini nasil goruyorsun benim acimdan.

501 Darts

Phozi Snapshot