ScrollFx 10

ScrollFx 9

Monday, December 04, 2006

5 Aralık 2006 günü İMKB ne yapar.......


İMKB günü %1.42 lik kayıpla 37654 den kapattı. Ancak bu satırları yazdığım 21.00 sıralarında hem Dow Jones hem de Bovespa yüksek kabul edilebilecek seviyede artıda seyrediyor. Gene bugün açıklanan Kasım ayı enflasyonunun ÜFEde gerilemesi ve TÜFEde artması genel anlamda yarın sabah piyasaları olumlu etkileyeceği kanısındayım.
Sonuç olarak yarın İMKB gün boyu artıda seyredecek ve kapanışın da 38500ün üzerinde gerçekleşeceğini düşünüyorum.
Hisse senedi almak isteyenlere önerim gene İHLAS ve SASA olacaktır. Her iki kağıt da her an sert bir yükseliş gösterebilir. Daha sonra " vah vah.... keşke alsaydım.... " diye kendi kendinize dert yanmayın.

5 comments:

uzaklar said...

Dostum bu siralar hisselere takilmiyorum. Bir sure uzak kalacagim, Borsa'nin dipleri gormesini bekleyecegim en azindan o bolgeleri. Bu arada Mehtap, Elif ve Mert iyi bir uclu Nashville'de. Kendilerini dinletirler.

atilla akkülah said...

sevgili Zafer,

borsanın dibi için çok beklemen gerekecek. ayrıca dip derken endeksi kaç olarak görüyorsun ? çok uzak kalma gene de... bu arada Dow Jones buradan iyi gözüküyor. sizin memlekette nasıl ?...

uzaklar said...

dipten kastim 30 bin dolaylari ama oraya dusmesi icin hukumetin dusmesi lazim degil mi!!! 2007'yi bekliyorum aslinda. Secim atmosferi, Cumhurbaskanligi secimi vs. Burada Dow Jones ile hic ilgilenmedim inanir misin? Bazi arkadaslar oynuyor.

uzaklar said...

dipten kastim 30 bin dolaylari ama oraya dusmesi icin hukumetin dusmesi lazim degil mi!!! 2007'yi bekliyorum aslinda. Secim atmosferi, Cumhurbaskanligi secimi vs. Burada Dow Jones ile hic ilgilenmedim inanir misin? Bazi arkadaslar oynuyor.

atilla akkülah said...

GÖRDÜN MÜ ? DİP MİP DERKEN BİR ANDA COŞTU BORSA. ŞU ANDA ELİMDE İHLAS VE SASA VAR. HENÜZ İSTEDİĞİM TEPKİYİ DAHA VERMEDİ. O NEDENLE SATIŞ YAPMADIM. BAKALIM BELKİ YARIN OLUR......NE DİYELİM. KISMET VEYA İSMET....

501 Darts

Phozi Snapshot