ScrollFx 10

ScrollFx 9

Friday, December 08, 2006

Kurban ve Mehmetçik Vakfı

Önümüzdeki yeni yıla Kurban Bayramı ile gireceğiz. Kurbanı nasıl keseceğinizi ve nasıl değerlendireceğinize henüz karar vermediyseniz size MEHMETÇİK VAKFInı öneriyorum. www.mehmetcik.org.tr sitesine girdiğinizde sizi yönlendiriyor.
Ayrıca son derece düzgün ve tatmin edici çalıştıklarını söyleyebilirim. Kurbanı isterseniz yardım amaçlı, isterseniz kesimli olarak bağışlayabiliyorsunuz. Daha sonra kesim gerçekleştikten sonra bilgilerini size ulaştırıyor.
Özellikle ülkemizin bugün içinde bulunduğu zor coğrafyanın ve şartların gereklerini yerine getirmek için ORDUMUZUN dimdik ayakta kalmasının nasıl hayati önem taşıdığını belirtmeye gerek yok sanırım. Bu nedenle sizleri bağışlarınızı ve kurbanlarınızı MEHMETÇİK VAKFInda değerlendirmeye davet ediyorum.

2 comments:

uzaklar said...

Onerin guzel Atilla, peki yurtdisinda yasayanlar bu konuda ne yapabilir diye merak ettim sadece.
Hayat nasil gidiyor bu arada, soyle bir gelsem de seninle bir Istanbul keyfi yasasak.

atilla akkülah said...

selamalar,
açıkçası sitede yurtdışındakiler için bir olanak varmıdır bilmiyorum ama kanımca vardır. Şimdilik hayat fena değil biraz grip olmuştum. 2 gün sesi kaybettik.dün bugün daha iyi.

İstanbul a bekliyorum tabii. Bu arada ne oldu son durum ? Geliş için belirginleşen bir tarih falan var mı ?

501 Darts

Phozi Snapshot