ScrollFx 10

ScrollFx 9

Thursday, December 21, 2006

OPERASYON

Bugün basından öğrendiğim Ankara emniyet müdürlüğünün ( İçişleri bakanlığının emriyle tabi ki) Ankara Belediyesi ve Sağlık Bakanlığının bazı ihalelerindeki yolsuzlukla ilgili operasyonu ne yalan söyleyeyim içime su serpti gerçekten. Neredeyse her kurumdan gelen pis kokuların çevremizi çok kirlettiği bir zamanda biraz olsun parfüm etkisi yarattı. Operasyona katkısı bulunanlara teşekkür ederim. VE.......diğer illerimizde de benzeri operasyonların zaman geçirmeden yapılmasını temenni ediyorum.

1 comment:

uzaklar said...

Temizlik operasyonlari iyidir ben de takdirle karsiliyorum Atilla. Ama kir o kadar fazla ki deterjanlar yetmez bunu temizlemeye. Bu arada sayfanin fonunu degistirmissin yani sen de bukalemun olma yolundasin demektir!
Fotografima gelince; arkadaslar burada George Clooney'e de benzetiyorlar, ozellikle gozlugu cikarinca... Ben de kendimi ilk defa bir fotografimda begendim...
Saygilar

501 Darts

Phozi Snapshot